mércores, 10 de decembro de 2008

Convidámoste á nosa Festa!



7 comentarios:

Anónimo dixo...

¡Que ben que volvamos a actuar! Gústame moito que actuemos,sobre todo que estea dedicado a todos os avós e avoas.¡Vai ser moi divertido!

Un bico a O RATO e ao TRASNO MATEÚS, que foron os que túveron esa maravillosa idea.

Anónimo dixo...

Vanessa:
Moitas grazas polas palabras, pero hei de contar-che que eu non tiven moito que ver con esta idea. O meu amigo o Rato é o que ten máis mérito (tanto pola idea como porque ainda non se deixou descubrir).
Por certo, agora estou aqui no cole, vendo todas as maravillas que facedes (é que con este frio aproveito para quentar o corpo durante o fin de semana, espero que ao bo de Joaquín non se lle ocorra vir o sábado ou o domingo por aqui). E aproveito para comentar-vos que son fermosísimas as fotos que están na entrada, á dereita.
A todo isto, TEÑO UNHA IDEA. Que vos parece, amigas e amigos, se contades que é o que significan para vós os vosos avós? Asi deixaríades aqui, no blog do cole, unha boa mostra de todo o que vos dan e do inmenso cariño que tedes por eles.
Que vos parece? Seria unha boa sorpresa, verdade?

Anónimo dixo...

Seguro que os saldrá estupenda la fiesta..!ya me contareis.Pasarlo muy bien y que pena no poder estar ahí.un abrazo, feliz navidad y feliz 2009!Valeria

Anónimo dixo...

Cómo traballades cós nenos!! Sodes un cole digno de admirar. Eu tampouco poderei estar alí, porque teño o festival do meu cole, pero acordareime moitos de vós.

Bo Nadal!

Marta

Anónimo dixo...

esperamos que esta actuación sea tan bonita como as que fixemos o ano pasado

Anónimo dixo...

esperamos que esta actuación sea tan bonita como as que fixemos o ano pasado

Anónimo dixo...

ENORABOA polo festival, estivo moi, moi ben houvo mais de un avo que se emocionou e todo.

todas as actuacions estiveron de maravilla, grazas os nenos que puxeron empeño pero sobre todo os mestres que o largo de todo o curso fan un gran traballo

bikos